fbpx Inschrijvingsprocedure | EHSAL Management School

Inschrijvingsprocedure

Vul een online inschrijvingsformuilier in zodat u een kandidaat-deelnemer kan worden.  Dit wordt gezien als een inschrijving, die echter nog door de programmaleiding aanvaard moet worden. Op basis van de info op het inschrijvingsformulier en de bijkomende informatie die opgeladen werd (CV, motivatie, diploma’s) zal de programmaleiding uw aanvraag tot inschrijving beoordelen. Uw kandidatuur wordt dan in overweging genomen door de programmaleiding.

Eens uw aanvraag tot inschrijving aanvaard is, ontvangt u per mail een bevestiging van uw kandidatuur, alsook een factuur met informatie over de betaling via overschrijving. Het inschrijvingsgeld kan dus niet cash of via een bankkaart betaald worden. Vanaf het verzenden van bovenvermelde e-mail waarbij uw aanvraag tot inschrijving aanvaard werd, is uw inschrijving definitief en kan deze enkel nog geannuleerd of gewijzigd worden conform de bepalingen van de algemene voorwaarden.

Wat als u uw aanvraag tot inschrijving wenst te annuleren? Het antwoord op deze vraag vindt u hier.

Bekijk de algemene verkoopsvoorwaarden, dewelke van toepassing zijn vanaf de aanvraag tot inschrijving