fbpx Getuigenissen | EHSAL Management School

Getuigenissen

Emma Goetschalckx

Emma Goetschalckx

Bij EMS leerde ik veel op vlak van persoonlijke vaardigheden. In verschillende opleidingsonderdelen leerden we omgaan en onderhandelen met klanten, maar ook naast de les leerde ik vlot communiceren met studenten en docenten mede dankzij mijn taak als klasverantwoordelijke.
 
Emma Goetschalckx, postgraduaat Marketing en business development 2020-2021

Audee van Winkel

Audee van Winkel

Voor mij was de grootste meerwaarde van het postgraduaat dat alles rond toegepaste kennis, learning by doing en het ├ęchte bedrijfsleven draaide. Uiteraard hebben we ook wat theorie moeten leren, maar die moesten we dan meteen toepassen in cases en bedrijfsprojecten, waardoor alles super relevant is. Eerst was het wel spannend om die theorie zo snel toe te passen in de praktijk, maar de topcoaches hebben ons goed begeleid daarin. De concrete projecten voor bekende en minder bekende bedrijven introduceerden ons ook in de echte bedrijfs- en marketingwereld, wat me ook zelfzekerder maakte om de arbeidsmarkt nu te betreden!

Audee van Winkel, postgraduaat Marketingmanagement 2019-2020

Jonas Cassiman

Jonas Cassiman

Het postgraduaat Marketingmanagement is een echte meerwaarde. Waar een theoretische vooropleiding je niet echt klaarstoomt voor de werkvloer doet dit postgraduaat dat wel. Gedurende het academiejaar bekijk je elk aspect van de marketing en verdiep je je aan de hand van bedrijfsprojecten in verschillende onderwerpen. Dit, en het feit dat je gecoacht wordt door echte professionals, geeft je aan het einde van het jaar het gevoel dat je klaar bent om succesvol een eerste job te zoeken. Niet alleen leer je als een echte marketeer denken en handelen, je houdt er tevens prachtige herinneringen en geweldige nieuwe vrienden aan over.

Jonas Cassiman, alumnus Postgraduaat Marketingmanagement 2018-2019

Jill Sel

Jill Sel

Het postgraduaat Marketingmanagement is een echte meerwaarde. Dankzij de praktische aanpak word je als student als het ware klaargestoomd om op de arbeidsmarkt terecht te komen. De diverse projecten in samenwerking met verschillende bedrijven en de businessgame, beiden gebaseerd op het learning by doing principe, zorgen voor totale, holistische vorming van de student. Kortom deze opleiding faciliteert de zoektocht naar een goede job.

Jill Sel, alumnus Postgraduaat Marketingmanagement 2017-2018