De consument heeft zijn gedrag aangepast aan de nieuwe, digitale wereld.
Klassieke push-communicatie wordt steeds minder relevant en marketeers
beseffen dat ze niet kunnen vasthouden aan de traditionele marketingconcepten.
Een integratie tussen off- en online en het beheersen van de multichannel-aanpak
zijn noodzakelijk. Door de toenemende complexiteit van media, kanalen en
marketingfuncties wordt ook de vraag naar meetbaarheid en analyse van het rendement van
marketinginvesteringen steeds groter.
Vaak ontbreekt echter de ervaring om dit aan te pakken. Wie ook morgen nog als marketeer
wil meetellen, moet dringend bijscholen.
U krijgt bovendien de kans om zélf een digitaal marketingproject uit te werken voor uw organisatie, met feedback en tips van een ervaren coach. Deelnemers die een positieve evaluatie krijgen op dit plan ontvangen een getuigschrift van EHSAL Management School (trendsetter in opleidingen over digitale marketing en volgens Google de beste Digital Masters Academy School).
Wilt u uw kennis van digitale marketing bijspijkeren dan is deze ruime basisopleiding er voor u. U raakt vertrouwd met de essentiële begrippen en tools van digitale marketing en communicatie, en weet deze te integreren in uw marketingbeleid.
Bent u net afgestudeerd als bachelor of master en op zoek naar een bijkomende opleiding om je klaar te stomen voor de arbeidsmarkt? Dan is het postgraduaat Digitale marketing en communicatie met werkplekleren misschien iets voor jou.